Godziny | * | Czynności dzieci |
---|
6:00-7:00 | | Schodzenie się dzieci do przedszkola - rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Aktywność własna dzieci - zabawy dowolne podejmowane z inicjatywy dzieci. |
7:00-8:00 | | Zabawy dowolne według zainteresowania dzieci. Rozmowy indywidualne, Zabawy konstrukcyjno - manipulacyjne. Zabawy dydaktyczne. Praca indywidualna. |
8:00-9:00 | PP | Rozmowy i pogadanki. Zabawy ruchowe. Zestaw ćwiczeń porannych. Przygotowanie do śniadania – czynności higieniczne. Śniadanie. |
9:00-10:00 | PP | Zajęcia edukacyjne wg wybranego programu. Przygotowanie materiału dydaktycznego. Podjęcie aktywności poznawczej: językowej, matematycznej, przyrodniczej, muzycznej, plastycznej, technicznej. |
10:00-11:00 | PP | Zabawy ruchowe. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych. Zabawy muzyczno - ruchowe. Spacery, wycieczki, gry i zabawy terenowe, obserwacje przyrodnicze w ogrodzie przedszkolnym. |
11:00-12:00 | PP | Gry i zabawy rozwijające samodzielność, zainteresowania i umiejętności dzieci. Przygotowanie do obiadu – czynności higieniczne. Obiad. |
12:00-13:00 | PP | Odpoczynek poobiedni połączony ze słuchaniem bajek muzycznych, muzyki relaksacyjnej. Zabawy edukacyjne z językiem angielskim (wtorek, czwartek). |
13:00-14:00 | | Warsztaty rozwoju artystycznego metodą Dalcroze'a (wtorek). Zabawy: twórcze, tematyczne, badawcze – rytmiczno – ruchowe, muzyczne. Praca indywidualna z dzieckiem. |
14:00-15:00 | | Zabawy: konstrukcyjne, ruchowe. Przygotowanie do podwieczorku – czynności higieniczne. Podwieczorek. Zajęcia ruchowe- profilaktyka postawy (środa). |
15:00-16:00 | | Gry, zabawy rozwijające samodzielność, umiejętności zainteresowania dzieci. |
16:00-17:00 | | Aktywność własna dzieci – zabawy dowolne podejmowane z inicjatywy dzieci. Praca indywidualna. Prace porządkowe. |