Spot kampanii miasta Łodzi "Test serca"
Dzień dobry,
Bardzo prosimy o przekazanie poniższej informacji rodzicom dzieci uczęszczających do Państwa placówek.
Z wielką przyjemnością informujemy, iż spot kampanii Test Serca tworzonej przez Miasto Łódź we współpracy z UNICEF został zakwalifikowany do konkursu organizowanego w ramach Festiwalu Filmów Odpowiedzianych "17 Celów". „17 Celów” to jedyny w Polsce festiwal poświęcony filmom dokumentalnym, promocyjnym i reklamowym stworzonym przez sektor biznesu, samorządowy lub pozarządowy.
Pozytywny obraz rodzicielstwa zastępczego oraz niezwykle ważny społecznie temat został dostrzeżony przez jury konkursowe i uwzględniony w tegorocznej VIII już edycji Festiwalu. Tym samym dzięki zaangażowaniu Łodzian i Łodzianek spot może zostać wyróżniony głosami internautów.
Spot został zakwalifikowany do głosowania w kategorii „NGO organizacje pozarządowe” (to dlatego, że kampanię finansuje UNICEF, a współtworzy go Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej w Łodzi). Stąd kierujemy swoją prośbę by klikając link do głosowania: https://form.jotform.com/232545638832058 zaznaczyli Państwo Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej/Unicef - Test na obecność serca
Poniżej najważniejsze zasady konkursu:
Głosować można od niedzieli do 28 września (czwartek) do północy.
Każda osoba może oddać 1 głos na każdą z 3 kategorii
Wśród uczestników głosowania zostaną rozlosowane nagrody.
A jeśli jeszcze nie widzieli Państwo naszego spotu promującego kampanię społeczną Test Serca to zachęcamy by odwiedzić nasz kanał na YouTube https://www.youtube.com/watch?v=QAL5WSvQtQg.
Prosimy trzymać za nas kciuki!